Het Franse bedrijf Keepcall zoekt een callcenter medewerker voor een van de locaties in Frankrijk. Keepcall is een callcenter dat exclusief is gewijd aan de toeristensector, vrijetijdsaccommodatie en transport.

Het Franse bedrijf is een expert in de verkoop van all-inclusive vakanties en vakantie-accommodaties in de bergen en aan zee. De organisatie waar jij komt te werken als callcenter medewerker heeft meer dan 15 jaar ervaring. Ze werken vanuit twee verschillende locaties, namelijk locatie Lyon (Saint Genis Laval, 69) en Monts du Lyonnais (Saint Symphorien sur Coise, 69). 

Soort contract: CDD (contrat à durée déterminée, oftewel: een tijdelijk contract) met de mogelijkheid tot CDI (contrat à durée indéterminée, oftewel: een vast contract).

Het salaris bedraagt € 10,15 tot € 10,50 bruto per uur plus verkoopbonus.

De functie is beschikbaar vanaf 15 maart 2020.

Taakomschrijving:

  • Telefoontjes beantwoorden van reisbureaus en particulieren
  • Het informeren en adviseren over toeristische producten van onze klanten en je ontwikkelt een argument om te verkopen.

Vereisten:

  • Je hebt goede commerciële en interpersoonlijke vaardigheden
  • Je werkt accuraat en beschikt over een goed aanpassingsvermogen
  • Je bent tweetalig Nederlands/Frans
  • Engels is gewenst maar geen vereiste
  • Ervaring van minimaal 1 jaar in de toeristische of commerciële sector
  • Opleiding: Niveau Bac+2 Toerisme of BTS Verkoop Toeristische productie of een andere gelijkwaardige opleiding
  • Extra opleiding tot commerciële BTS NRC zou een pluspunt zijn
  • Vereisten zijn kennis van internet, email programma, kantoorautomatisering, toeristische woordenschat en goede internationale geografische kennis. Kennis van GDS (Global Distribution System) zou een pluspunt zijn.

Is deze functie als callcenter medewerker in Frankrijk iets voor jou? Stuur dan je cv naar contact@frans.nl zodat wij je in contact kunnen brengen met Keepcall!

Andere vacatures vind je hier.